HEJ! 

 

Znalazłam ciekawe porady dotyczące kilku produktów idealnie sprawdzających się w zimowej aurze. Sprawdźcie co to za produkty!

 Świetne propozycje można uzyskać z tworzenia przepięknych rozwiązań , ostatnio wpadłam na bardzo ciekawy poradnik dotyczący kobiecych sweterków i kardiganów: https://drive.google.com/open?id=1DSAqGYwA-61koOvj3Ayl-dLnpaMZ6Yx4 i trochę rozjaśnił wszystko w budowaniu tej perfekcyjnej stylizacji. Warto jak mówiłam czasem pójść nieco dalej i sprawdzić jak ciekawie można wykorzystać dane produkty do stworzenia czegoś przepięknego. Do tego szczerze zgadzam się do słów autora, gdzie jakość i dbanie o produkt jest kluczowym aspektem. Bo przecież im lepiej coś traktujemy im większą wagę przywiązujesz do każdego ubrania tym lepiej będzie Ci służyć. Tak samo w każdym momencie, lepiej o coś zadbać niż zapłacić i zaraz stracić.

 Tyle dobrego z niczego.

 Nie wiem jak wy ale ja bez względu na wszystko przykładam wagę do ubioru. Nawet do czegoś takiego jak jakość ubrań. Sweterki mają to do siebie że szybko potrafią się zmechacić i pojawić się wystające włoski, które jak dobrze słyszałam warto ścinać dla lepszego poczucia. Do tego kardigan damski czy ciepły sweterek to jak dla mnie nr 1 jeśli chodzi o ochronę przed zimnem i nic innego nie potrafi dobrze wyglądać a jednocześnie tak powstrzymywać temperaturę i wiatr. Nie lubię chorować dlatego od 1 listopada moją szafę zapełniają różnego rodzaju ciepłe ubrania a ja coraz bardziej ubieram się na cebulkę, najbardziej popularny styl każdej kobiety na zimę.

 

Moda to Ty.

 Na wszystko zawsze znajdzie się rada nawet na problem z założeniem jakiejś rzeczy. Ja często się zmagam z potrzebą ubrania czegoś lecz wiecznie nie wiem co będzie pasować i co będzie idealnym dodatkiem. Dlatego staram się równoważyć wszystko na tyle by być zadowolona a moja stylizacja po pierwsze odpowiednia po drugie stonowana. Wybieraj mądrze, patrz na skład i dbaj o rzeczy. Inaczej to będzie wielka strata.

Komentarze

  1. Ubranie odzwierciedla nas. Jest potrzebne i konieczne. Moda to sposób bycia. Zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja od zawsze ubieram to co mi się podoba i w czym czuje się dobrze, trendy zazwyczaj do mnie nie trafiają ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz